Όπως ήδη έχει εξηγηθεί, οι πνευματικές και ψυχικές ιδιότητες κάθε λαού, κάθε δηλαδή «ιστορικής φυλής», κληρονομούνται με την ίδια συνεπή αναγκαιότητα, που κληρονομούνται και τα σωματικά χαρακτηριστικά. Κάθε μείξη λοιπόν με ετερογενή στοιχεία αλλάζει και την ψυχή τού λαού.
Αν μεν η μείξη γίνει μεταξύ συγγενών φύλων, τότε η πολιτιστική κατάπτωση είναι λίγο – πολύ προσωρινή, μέχρις ότου ανακύψει με την επιλογή μία νέα ομοιογένεια, ένας νέος λαός, ο όποιος πάντως δεν θα έχει πια τις ιδιότητες των αρχικών φύλων. Όταν όμως η μείξη γίνει μεταξύ μη συγγενών, δηλαδή μεταξύ φύλων ανηκόντων σε ξένες φυλές, τότε το υβρίδιο θα είναι για πάντα μειονεκτικό και καταδικασμένο.
Κάθε εισχώρηση λοιπόν αλλοφύλων στον εθνικό κορμό διευρύνει τον φυλετικό γονότυπο κατά το εύρος του ξένου γονοτύπου. Έτσι, πρώτον μεν δημιουργούνται απόγονοι πολυποίκιλοι, χωρίς σωματική και πνευματική ομοιομορφία, δεύτερον δε γίνονται σπανιότερες οι ομοζυγωτίες των καλών ιδιοτήτων του νέου γονότυπου. Τα επακόλουθα θα είναι η πτώση του ομοπνόου και της ομοψυχίας και η πτώση των καλών ιδιοτήτων στον λαό. Η φυλή με τις μείξεις μετατρέπεται σε άμορφη μάζα. Μια Μάζα χωρίς ιδανικά, χωρίς Πόθους, χωρίς Μύθους, μ’ άλλα λόγια, χωρίς την ζωοποιό Φυλετική Ψυχή.
Το παραπάνω είναι αποσπάσματα από το βιβλίο «Εισαγωγή στην Βιοπολιτική» του Δημητρίου Δημόπουλου, (εκδόσεις Ελεύθερη Σκέψις, 1997, σελ. 182-193). Ο συγγραφέας έγραφε στο πολυτονικό. Βλέπε άλλο άρθρο εδώ