Είναι εμφανής η εικόνα του ψυχικά πάσχοντος στο πρόσωπό του
Είναι γεγονός, ότι η περιτομή, οδηγούσα σε διαρκείς και ανεξέλεγκτες στύσεις, μετατρέπει για τον φέροντα, το πέος του και το σεξ, σε κέντρο του κόσμου και αυτοσκοπό…
Σε συνδιασμό με το πλέγμα ενοχής που αποτελεί την ουσία του Ιουδαισμού, όλο αυτό οδηγεί σε παθολογικές συμπεριφορές ικανές, καθώς κρύβονται κάτω απο το πέπλο της θρησκευτικής φυσιολογικότητας, να διαστρεβλώσουν, αποσυντονίσουν ακόμα και να καταστρέψουν ολόκληρες κοινωνίες όταν αυτές θεωρούνται ξένες προς το μεταφυσικό πρότυπο και άρα πεδίο μετατόπισης των ενοχών που προκύπτουν απο την ανεξέλεγκτη, λόγω περιτομής, σεξουαλικότητα.
Μια τέτοια περίπτωση αποτέλεσε ο Φρόυντ ο οποίος εξ αιτίας του υπάρχοντος κατεστημένου, αντί να αξιολογηθεί ως ασθενής και επικίνδυνος για την υγεία των άλλων, μετετράπη σε τιμητή και μέσω της ψυχανάλυσης έβγαλε σε πολλούς ανθρώπους κάθε είδους πάθος που ο εαυτός μας προσπαθεί να δαμάσει, απο το υποσυνείδητο στην επιφάνεια καθιστώντας το ανεξέλεγκτο επικίνδυνο και εφιαλτικό.
Όλη η κοσμοθέασή του δεν είχε να κάνει με την επιστήμη, αλλά με την καβαλιστιστική θεώρηση των πραγμάτων, πάνω στην οποία θεμελίωσε την ψυχανάλυση.
όλο το θρησκευτικό ενοχικό πλέγμα του ιουδαισμού, που σκοπίμως επιτείνεται με την δια της περιτομής μόνιμη σεξουαλική υπερδιέγερση, οδηγεί πολλούς ιουδαίους ιατρούς στην Ψυχιατρική, αρχικά ως ψυχαναλυτές και στην συνέχεια ως ψυχαναλυόμενους.
Η επιστημονικότης του, πέραν του ότι ό ίδιος ως τραυματισμένος Ιουδαίος έπασχε απο τα πλέγματα της θρησκευτικής ενοχής, κρίνεται και απο το γεγονός ότι ποτέ και παρά το γεγονός ότι έζησε στην κοσμοπολίτική Ευρώπη και δη την Βιέννη, δεν κατάφερε να ξεφύγει απο την ενοχική θρησκευτική του συνείδηση και έτσι έκλεισε τον κύκλο της ζωής του με ένα αφιέρωμα στην παλαιά διαθήκη και τον Μωυσή…αρκετών τόμων.
Η εικόνα του παρουσιάζεται αλλοιωμένα εξευγενισμένη στα κατστημένα κείμενα, στο βίντεο όμως που ακολουθεί, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε την άλλη άποψη, που είναι και η αληθής.