Στη Νάπολη στο παρεκκλήσι τού Σανσεβέρο φιλοξενούνται κάποια παράξενα γλυπτά εξωπραγματικής πλαστικότητας και απαράμιλλου κάλλους. Τα γλυπτά σμιλεύτηκαν τον 18ο αιώνα .
Τα αγάλματα υπερβαίνουν τις πλαστικές ιδιότητες τού μαρμάρου ή τις δυνατότητες των ανθρώπινων εργαλείων!
Πριν προχωρήσουμε δείτε τα βίντεο
Η σινδόνη του«Κεκαλυμμένου Χριστού» τού Τζουζέπε Σανμαρτίνο και το πέπλο τής «Σεμνότητας» τού Αντόνιο Κοραντίνι αποτελούνται από… διαφανές μάρμαρο που σμιλεύτηκε σε πάχος μόλις 2-3 χιλιοστών!
Είναι αδύνατον για τον απλό νου η σμίλη ενός γλύπτη, να περάσει μέσα στις πολλές πτυχές που σχηματίζει το δίχτυ ».
Κι όμως τα αγάλματα υπάρχουν ως ζωντανή απόδειξη. Υπάρχει ένα ακόμα ΠΑΡΑΞΕΝΟ γεγονός οι γλύπτες που τα φιλοτέχνησαν ήταν ΑΣΗΜΟΙ και ουσιαστικά ασήμαντοι για την εποχή τους, όμως συνεργάστηκαν για την κατασκευή των γλυπτών με τον μεγάλο αλχημιστή Ραïμόντο Ντι Σάνγκρο, τον επονομαζόμενο«Πρίγκιπα τού Σανσεβέρο»!
Από την διασωθείσα συμβολαιογραφική πράξη που συνήφθη στις 25/11/1752 μεταξύ τού Ντι Σάνγκρο και τού Giuseppe Sanmartino, προκύπτει ότι η μαρμάρινη, φανταστικής πλαστικότητας σινδόνη που καλύπτει τον «Κεκαλυμμένο Χριστό» κάποτε υπήρξε ένα κανονικό βαμβακερό σεντόνι, ένα πέπλο κυριολεκτικά «απολιθωμένο», το οποίο με την χρήση κάποιας παράξενης αλχημιστικής μεθόδου, μετετράπη σε ένα λεπτό στρώμα μαρμάρου αναμεμιγμένο με καρμίνιο!
Δηλαδή εδώ έχουμε μια κανονική μεταστοιχείωση, κάτι που οι αλχημιστές επιδιώκαν για να μετατρέψουν το μολύβι σε χρυσό !
Οι εκπλήξεις όμως δεν σταματούν εδώ.
«Δύο σιδερένιοι σκελετοί, ενός άνδρα και μιας γυναίκας που εκτός από τα σιδερένια οστά έχουν περιπλεγμένα γύρω τους με απίστευτη ακρίβεια το κυκλοφορικό σύστημα τού ανθρώπου, και αυτό μεταλλικό! Είναι αδύνατο να αποτυπωθεί η περίπλοκη ανθρώπινη ανατομία μέχρι επιπέδου τριχοειδών αγγείων με μόνο στοιχείο το μέταλλο ….Ακόμα και σήμερα, που η τεχνογνωσία και η επιστήμη κινούνται αλματωδώς , κάτι τέτοιο είναι αδύνατο»
Οι φήμες λεν ότι ο αλχημιστής μετέτρεψε σε σίδηρο το αίμα και τα οστά ενός αληθινού ανθρώπινου σώματος τού οποίου τα υπόλοιπα στοιχεία όταν έλιωσαν άφησαν το σιδερένιο ‘‘υπόλοιπο”, εισάγοντας στο αίμα μια αλχημιστική ουσία και ουσιαστικά σκοτώνοντας το θύμα του για να μετατραπεί στην συνέχεια σε αυτό που βλέπουμε…
Ο «Πρίγκιπας τού Σανσεβέρο», ήταν ένας άνθρωπος του σκότους, αναμεμειγμένος σε μυστικές εταιρείες και σε εωσφοριστικές οργανώσεις θεωρείται ότι είχε πουλήσει την ψυχή του στον διάβολο…(κάτι σαν τους σημερινούς πολιτικούς), αναζητούσε θύματα τα οποία παραπλανούσε και ασκούσε πάνω τους την διαβολική τέχνη του προσφέροντας θυσία στον σαταναά ακόμα και μέσα απο την εκκλησία.
Ο πρίγκιπας μιλούσε πολλές ευρωπαϊκές γλώσσες, όπως επίσης αραβικά και εβραϊκά. Ήταν μεγάλος θαυμαστής του Leonardo da Vinci,ήταν μυστικοπαθής και κανένας δεν τολμούσε να αποκαλύψει τα μυστικά του, προφανώς με τον τρόπο της μετατροπής του σε άψυχο αριστούργημα τέχνης. Λέγεται ότι είχε εφεύρει πτητικές μηχανές και μυστικά υπερόπλα.
Ήταν ο επικεφαλής της ναπολιτάνικης Μασονικής Στοάς, μέχρι που τον αφόρισε η Εκκλησία. Όμως ο Πάπας Βενέδικτος ο XIV ανακάλεσε πολύ σύντομα τον αφορεσμό του κάτι που μας κάνει να πειθόμεθα ακόμα περισσότερο για την ισχύ και την δύναμη της μαύρης τέχνης του, αλλά και ενισχύουν την υποψία για την διείσδυση των πεφωτισμένων και του τεκτονισμού στην καθολική εκκλησία .
Έζησε παράλληλα με τον κόμητα Καλλιόστρο, γνωστό και σαν κόμητα του Σαιν Ζερμαίν, ή αλλιώς περιπλανώμενο Ιουδάιο…. Λέγαται ότι ο συγκεκριμένος είχε καταστεί απέθαντος μετά απο την κατάρα Του Θεανθρώπου όταν ο Καλλιόστρο τον χαστούκισε μπροστά στο Σανχερδιν των Ιουδάιων κατά την δίκη του…. Έκτοτε περιπλανάται μέχρι την επιστροφή Του Κυρίου για να λάβει συγχώρεση…χωρίς να μπορεί να πεθάνει…
Το 1790, μπροστά σε ένα δικαστήριο της ρωμαϊκής Ιεράς Εξέτασης, ο Καλιόστρο ισχυρίστηκε ότι όλες οι γνώσεις του σχετικά με την αλχημεία (αυτή ήταν η κατηγορία που τον βάραινε), προέρχονταν από «έναν πρίγκιπα ο οποίος είχε ένα μεγάλο πάθος για τη χημεία» και πως εκείνος τον είχε διδάξει, πολλά χρόνια πριν στη Νάπολη.
Κανένα στοιχείο σχετικά με αυτή τη δίκη δεν είναι διαθέσιμο! Όλα τα πρακτικά από τη δίκη χαρακτηρίστηκαν απόρρητα και δεν δίνονται στην δημοσιότητα.
Ο πρίγκιπας πειραματιζόταν στο κελάρι του παλατιού του, στο San Domenico Maggiore.
Λέγεται ότι ο πρίγκιπας κωδικοποιούσε την εργασία του με παράξενα σύμβολα.
Μέσα στην εκκλησία του Σανσεβέρο περιέχεται πράγματι μια μασονική επιγραφή, που κανείς δεν μπορεί να αποκρυπτογραφήσει.
Στο εκκλησάκι, ο επισκέπτης οδηγείται κάτω σε ένα μικρό σπήλαιο.
Στο δάπεδο υπάρχει μια ορθογώνια μαρμάρινη πλάκα, επι της οποίας είχε εναποτεθεί ο «Κεκαλυμμένος Χριστός» του Giuseppe Sanmartino. Εκεί μέσα, σε δύο γυάλινες προθήκες βρίσκονται και οι παράξενοι σκελετοί ενός άνδρα και μιας γυναίκας με την ανατομική τους εικόνα πλήρη και ανέγγιχτη απο τον χρόνο.
Οι φλέβες και τα εσωτερικά όργανα της γυναίκας, παραμένουν σε άριστη κατάσταση αιώνες μετά.
Η καρδιά της διατηρείται ολόκληρη. Ήταν έγκυος και στην κοιλιά της, είναι ορατός ο πλακούντας από τον οποίο φαίνεται ο ομφάλιος λώρος που ένωνε το έμβρυο, μια ακόμα σκοτεινή θυσία μητρός και τέκνου προς την δαιμονιώδη Λίλιθ. Μόνο με την ενδοφλέβια έγχυση κάποιας μυστικής ουσίας θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο…όμως…η σύριγγα που θα έπρεπε να πραγματοποιήσει την υποδόρια ένεση, εφευρέθηκε εκατό χρόνια αργότερα από έναν χειρουργό της Λυών, τον Carlo Gabriele Pravaz (1791-1853)!
Ο Σατανάς όμως δεν μπορεί να σε γλυτώσει απο τον θάνατο…
Ο Πρίγκηψ του αίματος, όπως δηλώνει το επώνυμό του,πέθανε στις 22 Μαρτίου του 1771, «από μια ξαφνική ασθένεια που προκλήθηκε από τα πειράματά του».
Η σαρκοφάγος του, ωστόσο, δεν περιέχει το σώμα του!!! Κάποιος το έκλεψε. Άγνωστο όμως γιατί…Ήταν η ώρα που θα δήλωνε νεκρός…ή όντως πέθανε…μήπως τελικά αυτός ήταν ο απέθαντος περιπλανώμενος Ιουδαίος;;;Μήπως ζει αναμεσά μας;;;; Τα έργα του προκαλούν τρόμο, θαυμασμό και την υποψία ότι πίσω απο όλα όσα βλέπουμε…υπάρχει κάτι άγνωστο, ισχυρό και αθάνατο, που μας παρακολουθεί….
Η επίσημη ιστοσελίδα του μουσείου του παρεκκλησίου είναι ΕΔΩ